31 feladatos köröm kihívás #8 metál

Egy újabb szenvedős feladatnak néztem elébe a lista olvasásakor. Bár mikor lefordítottam a sorozat pontjait, egyedül a lila szúrta a szemem, rá kellett jönnöm, nem csak ezzel a színnel van problémám. Valahogy úgy vagyok a metál lakkokkal, ahogy a gumicukorral. Meglátom, megtetszik, jól néz ki, megveszem, aztán vagy megkóstolom/felkenem fél év múlva egyetlen egyszer, vagy hagyom megromlani...



Tök szépek ezek a lakkok, tényleg, de valahogy a körmeimen nem tetszenek. Egyrészt mert a nagy részük csíkozódik, ami zavar, mert olyan, mintha elrontottam volna a festést. Másrészt mert többnyire hideg árnyalatúak. Harmadrészt mert az ezüst és az arany túl karácsonyi, a többi szín viszont általában duokróm, amit bár imádok, de sajnos az esetek 80%-ában lila az egyik szín, amivel tudjátok, hogyan állok... Szóval két igazán külön világ vagyunk mi a metállal. (Pedig a zenei stílust szeretem... :D )

Természetesen a feladattól azért nem hátráltam meg, sőt... 3 manit is hoztam. Kettővel próbálkoztam, a harmadikat pedig sokkal korábban viseltem, de mivel egyik sem tetszett a próbáltak közül, muszáj volt a régi manit elővennem és megmutatnom. No de haladjunk szépen, sorban... :)





Az első próbálkozásom a a BIPA drogéria saját márkás lakkjával történt. (Look by BIPA Special effect Nr. 10. bronze changer) Tök szép az üvegben, lila, zöld és bronz színeket is vélek felfedezni benne. Felkenve már többnyire csak a bronz jön elő, néha a lila. A zöld vajon hová lett? Csíkoz is, így nem csak a szín és a fiish, de a saját munkám sem tetszett, így másnap lemostam. Előtte még megpróbáltam feldobni egy kis zöld kockázással, bár ettől csak még rosszabb lett... :D





A következő delikvens a RivaldeLoopYoung #31 magic dream nevű lakkja volt. Pezsgő, zöld, lila, ezüst... van ebben minden. Ez sem nyerte el túlzottan a tetszésemet, bár ez legalább annyit kiváltott belőlem, hogy előszeretettel nézegettem különböző fényviszonyok közt, hogy épp milyen színben pompázik. Sajnos lilának láttam többségében, pedig a lakk minősége, finishe és tartóssága is egy álom. Kár a liláért. :(

Bár vannak még metál lakkjaim, a két csalódás eléggé a kedvem szegte. Aztán beugrott, hogy van nekem talonban még néhány manim befotózva, és az egyikben használtam egy arany árnyalatot is! :) Szóval megmenekültem. Akik látták a szarvasi vlogot, találkozhattak már a manival, akik nem, azok nézzék meg itt. Persze csak akkor, ha szertetitek az állatkerteket, mert a vlog többsége (szokás szerint) állatok közt játszódik.





És akkor íme a végső, nekem is tetsző mani. :) A bordó a Lovely Luxe Girl kollekció Nr 7-ese, ami csodás őszi szín, az arany pedig a Golden Rose WOW minijei közül  a 42-es számú szín. Egy kis Ebay-es díszítő matrica segítségével készült el a minta, amit szerettem egyébként nagyon, ráadásul a férjem is dicsérgette egész héten, úgyhogy valóban jól mutatott. :)

Nektek melyik verzió tetszik leginkább? Hogy álltok a metálos lakkokkal?




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)