Manikűrvadász karácsony

A decemberi manikűrvadász forduló erre a majdnem karácsonyi dátumra esett, így természetesen karácsonyi témájú manikűröket készítettünk a lányokkal. Ezúttal (is) Bella szervezkedett nekünk, ráadásul én őt kaptam prédámul is, így nála kezdtem lázas keresgélésbe a sorrend kihirdetése után. Nagyon izgatott voltam miatta, hiszen sok-sok éve foglalkozik már a körmeivel a blogján, így tudtam, hogy többszáz mani átnézésére lettem "ítélve". :D Szépen szorgosan végig is néztem mindent, bevallom, majdnem egy teljes napom ráment. :D Végül sikerült választani, és egy nagyon szép, hópihés mani elkészítésébe kezdtem.


Annyi kikötést kaptunk a karácsony miatt, hogy ünnepi manit készítsünk, ami teljesen érthető és jogos is. Én nem szerettem volna még (dec. 3. hetében viseltem a manit) karácsonyfát rajzolgatni, azt majd 24-ére készítek. Ami számomra leginkább ünnepi a fán kívül, az a hóesés. Lehet, hogy ez inkább csak simán téli, de nekem, mint a tél szerelmesének, a legnagyobb ünnep minden évben az első hóesés. Meg a második. Meg a harmadik... Na jó, az összes, imádom a havat, akár áprilisban is. :D Szóval mindenképp hópihés körmöket szerettem volna, és találtam is egy nem rég készült havas szépséget itt. :)


Bella kézzel készített hópelyheivel nem vehetem fel a versenyt és épp nemrég érkezett meg egy BPS lemezem, amin van egy gyönyörű hóeséses minta, így nyomdázással díszítettem a körmeimet. A szokásos módon rendeztem el a mintás és a más színű körmöket, tehát a gyűrűs- és a középső ujjamra került a hangsúly, a többi ujjamat pedig egy (na jó két) egyszínű lakk segítségével festettem ki.





A nyomda alapjául a Flormar Satin matte kollekciójának a Cobalt árnyalata szolgált, ami remek választás volt, nagyon jól mutattak rajta a fehér pihécskék. A fehér alapot a többi ujjamon a Rimmel 60 seconds lakkjai közül a 703 whitte hot love biztosította, nyomdázni viszont egy sűrűbb Essence lakkot használtam (the gel, 33 wild white ways). Végül az Essence homok hatású fedőlakkjával tettem fel az i-re a pontot. Ezt minden körmömön alkalmaztam, ezáltal egy nagyon szép, csillogó havas finish keletkezett a fehér körmökön, a mintás ujjaim pedig még inkább kiemelkedtek a csillogásukkal.







Az egyetlen problémám ezzel a manival a fotózás volt, ugyanis meg kell állapítanom, hogy lehetetlen normálisan befotózni ezt a csillogós fedőlakkot. Itt megnézhetitek videóban is, hogy hogyan mutatott, talán a felvétel jobban visszaadja a ragyogást, mint a képek.
Remélem, tetszik nektek és Bella is elégedett a vadászatommal. :)
A többiek munkáit itt nézhetitek meg:

Örökkékékazég

13 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)