31 feladatos köröm kihívás #11 - pöttyös, tavasziasan

Rég volt már pöttyös körmöm, valahogy a sötétebb, téliesebb színekkel kevésbé tetszik ez a minta. Azonban ahogy melegszik (sajnos) az időjárás, mindig előkerülnek a pontozók. Most sem volt ez másképp, így mikor gondolkoztam, milyen manit készítsek, azonnal tudtam, hogy pöttyöset szeretnék. A színek pedig tavasz lévén szintén hamar megvoltak, barackot és mentát/világoszöldet szerettem volna. Meg valami csillogósat. Ha kíváncsiak vagytok rá, mi lett belőle, és milyen lakkokat használtam hozzá, olvassatok tovább! :)






A lakkozást a szokásos Rimmel Nail Nurse 14 napos kúrával kezdtem, majd annak megszáradása után felkentem az alapszíneket. A kisujjamra a S-he 310-es árnyalatát, a gyűrűsre az Avon Stardust kollekció crystalized pinkjét, a mutatóra a Rimmel 60 seconds lakkok közül a 415-ös Instyle coralt, a maradék kettőre pedig szintén a Rimmel 60 seconds kollekciójának egy lakkja került, konkrétan a 703 white hot love árnyalatú. Mindenből két réteget kentem, majd megkerestem azt az Ebay-es kétvégű pontozómat, aminek az egyik fele nagyon pirinyó, a másik viszont egy hatalmas bumszli. :D





A bumszlit használtam a zöld pöttyökhöz, a picurival pedig kitöltöttem a szabad helyeket a korall árnyalattal. Végül fedőlakkal fixáltam az egészet.


Nem bonyolult, mégis látványos, színes és tavaszias lett a végeredmény. Hogy tetszik nektek? :)




Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Nagyon jók ezek a színek együtt, én nem is próbáltam volna magamtól, de most már megjött a kedvem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam benne biztos elsőre, de ahogy egymás mellé pakoltam a 4 üveget, nem vetettem el azonnal az ötletet és azóta is imádom. :) Kíváncsi vagyok, te mit kreálsz ezekkel a színekkel. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)