Instanéző #15

Elérkezett március hónap vége. Sajnos. Innentől számomra elkezdődik az időjárás és a hőmérséklet miatti szenvedés. Meg a lemondott programok. És a lakásból való nem kimozdulás. Legyünk őszinték: fél év szenvedés. :D De semmi gond, túlélem és alig várom az októbert, amikor végre újra feléledhetek. :) Addig pedig jöjjenek március Instagram képei, amik rengetegen vannak, és amiknek legalább a fele a természetben készült. 



A hónapot még frufruval kezdtem, ám hamar beláttam, hogy 10 fok felett nekem ez már túl meleg hajviselet, úgyhogy őszig búcsút intettem neki. Szerencsére nem kell vele bíbelődnöm, ha nem fésülöm ki vizesen azt a kis részét a hajamnak, akkor tök szépen idomul a többihez és szinte nem is látszik, hogy rövidebb. Egyébként a havi szelfimennyiség kb a szokásos volt, az viszont csak a képeken tűnt fel, utólag, hogy mennyire egysíkú volt a sminkem egész hónapban. Pink ajkak, szolid szemek, tusvonal. Egy füstöst leszámítva, de az koncert volt, nem mehettem a hétköznapi árnyalatokkal. :) A féloldalas kép tök véletlen volt, csak egy Insta sztorihoz készült, de annyira megtetszett hogy a profilképemként is ezt láthatjátok azóta.






Állatokat is látogattunk a hónapban, egyrészt a veresegyházi medvefarmon, másrészt pedig a budapesti állatkertben. Mindkettőben megfordulunk általában évente 2x, így semmi újdonság nincs egyikben sem, de imádjuk. :) Szegény Nur Nuru Bin-t még éppen elcsíptük, 2 napra rá derült ki a betegsége. (Koala, rákos volt, azóta sajnos el is kellett altatni, mert menthetetlen állapotba került.)




Márciusban nagyon jókat ettünk. Sütöttünk lángost, pizzát, wrap-ot és gyros tálat, kipróbáltam az új grillserpenyőt, ettünk sok salit és a már elmaradhatatlannak számító babgulyás is megvolt. Kaptam most is ágybareggelit, ezúttal sajtos párizsis szendvics és koktélpari személyében. :)




Rengeteg természetfotót készítettem, amiknek az egyik része a növények voltak. Virágzott a hónapban hóvirág, aranyeső, árvácska és cseresznyefa is, valamilyen számomra ismeretlen virággal is találkoztam, és egy tetszetős kis tobozt is lencsevégre kaptam.




A manikűrök terén még mindig nem az igazi a lelkesedésem, mostanában többre értékelek 1-1 szép színt önmagában, mint a nagy mintákat. Viszont volt manikűrvadászat, ami megkövetelte a mintázást, és a következő hétre is meghozta a kedvem, így két virágmintás manit is készítettem. Egyébként a hónap kedvence a bal felső sarokban látható pink-piros lakk, most is ezt viselem.





Az előző, februári hónap is a szerelem jegyében telt, hiszen évfordulóztunk, de a mostaniban is rendesen el voltam kényeztetve.  Nőnapra eredetileg egy szép doboz eper volt megbeszélve, majd kaptam vacsit is, és még meglepi rózsát meg Raffaello-t is. Nőnapra. Az egy akkora marhaság szerintem. De mégis hihetetlenül jól esett a gondoskodás és a sok meglepi, és ismét bebizonyosodott, hogy a férjem egy igazi csoda. 💓 Voltunk a Dunánál együtt is sétálni,  naplementét lesni, illetve márc. 15-én egy balul sikerült pókkiállítás megnézése után (:D) pizzáztunk is egyet a nagy izgalmakra. :D És igen, ki fog nyírni, amiért a macis kép a legnagyobb a montázsban, mert ne tegyem őt ki a netre, de akkor ne legyen ilyen cuki. (Ne haragudj, szeretlek!)




Elég sok időt töltöttem a Dunánál egyedül is, a hónapban mindenképp meghatározóak voltak ezek a képek az Instagram fiókomban.




 
Beautybloggerkedéssel is töltöttem némi időt, jó sok termékfotót készítettem. Egy kisebb nyereményjáték is zajlott Instán és Facebook-on, illetve egy csomó újdonságra tettem szert a hónapban. Ide sorolom a Manikűrvadász 32. fordulójának megszervezését is, hiszen számomra ez mindenképpen egy új feladat. Még bőven tart a jelentkezési időszak, szóval gyertek, gyertek! :)







A sós kajás képeket már megmutattam, most jöjjenek az édességek! Ettem egy csomó epret, anyukámékhoz tiramisu-t vittünk, megkóstoltuk a karamellás-mogyorós popcorn-t (nyami), csináltunk gesztenyepürét és sütöttem meggyes piskótát is. A mekis fagyi még februári kép volt, de csak ebben a hónapban töltöttem fel. :)





Cicc kedvence a vlogokban, legyen szó az enyémekről, vagy bárki máséról, a lábmutogatás. Nem tudom, miért röhög ezen ennyire, de mindig megjegyzi, ha valaki felveszi a lépteit. Nem tudom, emiatt jött-e rám tudat alatt, hogy minden egyes Dunázásomnál fényképezzem le a lábam, minden esetre megtörtént és  szerintem tök hangulatos képek lettek. :D Beköszönt egy ínhüvelygyulladás is, de szerencsére nem tartott most sokáig, egy hét alatt letudtam.




Rengeteg naplementés fotót készítettem, a vízparton és máshol is. A legtöbb filter nélkül ilyen brutális, elképesztő színekben pompázott az ég néhány alkalommal.


 



Nem csak narancssárga eget fotóztam, hanem kéket és felhőset is, amik számomra ugyanolyan lenyűgözőek, mint a színes változatok.




A szokásos random kategória most tényleg elég random lett. Fejtettem keresztrejtvényt, végre találtam egy olyan lapot, ami vegyes és nem skandiból áll a 90%-a, hanem csupa logikai feladvány. Imádom! Két régi kedvenc film is előkerült, az éjszakai Budapestet is megörökítettem 2 képen, illetve az új 5000 Ft-os bankjegyet is. Szerintem nagyon szép lett, tök jó ez a sárga szín! :) Végre ideért a jelenlegi kedvenc telefontokom, és Regi fotós kihívásában is részt vettem. :)




Ha még nem követtek Instán, IDE kattintva megtehetitek! :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)