Manikűrvadász 32. forduló

Egészen különlegesre sikeredett ez a forduló, ugyanis ezúttal engem ért a megtisztelő feladat: a szervezés. Nagyon örültem neki, és annak is, hogy ha nincs is rekordlétszám, mégis jelentkeztetek bőven, sőt, van, aki a Manikűrvadász miatt indította most újra a blogját. :) Köszönöm szépen Bellának a lehetőséget, és az összes játékosnak a jelentkezést. :)



Bevallom, az elején megfordult a fejemben egy pici csalás a sorrend kialakításakor, mert ZsebBoszitól régóta szerettem volna már vadászni. Végül úgy döntöttem, következetes és tiszta maradok, a random.org viszont valahogy megérezhette az óhajomat, mert végül mégiscsak nála garázdálkodhattam. Rengeteg manikűrjét viselném szívesen, viszont mivel tudtam, hogy időhiányos napok elé nézek, egy nyomdázott manikűrre esett a választásom.


Az eredeti bejegyzést IDE kattintva nézhetitek meg. :)


Ahogy láthatjátok a képen, van benne azért egy kis csavar a színátmenet miatt, de abban van gyakorlatom, így nem tűnt túl bonyolultnak a mani. Végül a nyomdázással mégis meggyűlt a bajom, így nem igazán vagyok büszke a munkámra, de sajnos nem volt most időm újat készíteni.




Az átmenetet 3 csillámos (ebből kettő holo) lakk segítségével készítettem el. A legvilágosabbtól a legsötétebbig:
Essence Winter? Wonderful! kollekció 03 The Iced,
El Corazón Kryptonite
és Avon Cosmic kollekció Eclipse




Nyomdázni az Essence fekete nyomdalakkját használtam, a lemez pedig a MoYou Hipster volt. Sajnos a nyomdázás több helyen elcsúszott, amin tudtam, javítottam, de nyert az időhiány sajnos. Azért egy vállalható, élőben nem túl feltűnően botrányos manikűr lett, de ha nem lenne muszáj, biztosan nem mutogatnám a blogon. :D


Nézzetek be a többiekhez is, ők biztosan jobban teljesítettek. :)




Örökkékékazég

11 megjegyzés:

  1. Az Eclipse volt anno az első zöldes lakkom nem tudom, hány év után, el is használtam, mint a pinty, de nagyon jó most pont ezt látni nálad. :) És ne legyél túl szigorú magaddal, nem indokolt. :) Az időhiány meg, ne is mond...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is emlékszem, mikor vettem meg az első zöldemet, pedig ebből van a legtöbb. :D Nem akarok túl szigorú lenni én sem egyébként, se mással, se magammal, de ez a nyomdázás konkrétan béna lett. :D

      Törlés
  2. Szerintem így is nagyon szép lett! :D Sajnos én is időhiány miatt kapkodva készültem, nem is olyan lett az eredmény, mint szerettem volna, de majd legközelebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nekem tetszik a tiéd. :) Legközelebb jobb lesz, ha kell, nem alszom miatta. :D

      Törlés
  3. Szerintem nincs vele semmi baj, nagyon szép lett, igazi csillámos csoda az alapja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alapig nekem is tetszik, csak a nyomdázás lett nagyon amatőr. Van egy csomó lemezem, de annyira macera az összes minden vackot előszedni hozzá, hogy tök ritkán használom őket, pedig kéne, ha már vannak... :)

      Törlés
  4. De jó! Nem is hinném, hogy vannak, akik arra gondolnak, bárcsak tőlem vadászhatnának! :):):) Nekem is rengeteg ember van, akitől naaagyon szeretnék vadászni! :) Jó kis manit választottál, a te verziódban a csillogás új dimenziót ad az egésznek! Szerintem klassz lett! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mostanában annyira nem hoznak lázba a sima krém-lakkok. Főleg az ilyen kékek, zöldek, ezek valahogy nekem muszáj, hogy szikrázzanak. :D
      Egyébként legalább fél éve bűvölöm a sorrendeket, hogy hátha téged kaplak, de eddig sosem jött össze. :D

      Törlés
  5. szerintem dögös mani lett, imádom a színátmenetet :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Az alapként szolgáló színátmenetbe teljesen beleszerettem. *.*

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)