Instanéző #17

Május egy nagyon izgi hónap volt. Bár a család és a közeli barátok már tudtak az előző hónap végén is Ficánkáról, a blogon és a kevésbé közeli ismerősöknek csak ebben a hónapban jelentettük be a dolgot. Sok az intéznivaló, így gyakrabban sminkelek, mint amúgy szoktam, és bár nem vagyok extra kívánós szerencsére, sok finomságot ettünk a hónapban. Nézzük meg részletesebben is!





Mostanában inkább előnyben részesítek 1-1 különlegesebb finishű körömlakkot, mint a nagy mintázásokat, de a Manikűrvadász miatt sikerült egy kicsit egyedibbet, bonyolultabbat is alkotni. Természetesen itt is előkerült a baba-téma, mint mindenhol máshol, úgyhogy egy gólyát is pingáltam az egyik legszebb holo lakkomra. Ahhoz képest, hogy még papíron sem próbáltam soha ilyen madarat rajzolni, szerintem egész cuki lett. :)




Ebben a hónapban is sikerült egész mutatós kajákat készítenem, sőt, valamibe Ciccem is besegített. Fagyis kép sokkal több is lehetne, de az unalom ellen küzdve inkább csak egyet osztottam meg a sok közül. :D A kedvencetek egyértelműen a kókuszos-epres pite volt, ebből lehet, hogy idővel videó is készül majd, mert egyébként tök egyszerű a recept. :)






Nagyon szerettem a hónapban színesen sminkelni, így több közeli szemfotót is készítettem. A tendencia folytatódik júniusban is, a szemöldökömmel viszont nem tudok megbarátkozni. Eddig 3-4 hetente kellett szednem, most ha 5-6 nap kimarad két önkínzás között, már siralmas a helyzet. Köszi hormonok. :D A bozonttól eltekintve szerintem egész mutatós sminkeket készítettem. :) Új paletta is érkezett a "családba", és 1-2 egyéb termékfotót is készítettem, jó blogger módjára. 





Említettem fentebb is, hogy nem vagyok extrán kívánós, szerencsére semmilyen őrült kombinációhoz nem jött még meg a kedvem, és azt is kibírom, ha nem éppen a leginkább szimpi fogást készítem itthon, mert pl nincs olyan fajta hús a mélyhűtőben, ami kellene hozzá. Viszont a gyümölcsökkel nem bírok betelni! Gyakorlatilag, amiket szeretek, azok közül tök mindegy, hogy mi kerül elém, a lényeg, hogy sok legyen és megehessem. Szóval a hónapban dinnye, áfonya, sárgadinnye, nektarin, eper, málna és még egy csomó féle lédús finomság voltak az esti nasijaim, és a szebbeket nem szégyelltem megmutatni nektek sem. :) (Innen is ezer hála és köszönet a világ legeslegcukibb férjének, aki ezeket a csodakompozíciókat hordja nekem rendületlenül esténként. 💓)




Most nem készült random kategória, sem állatos, így csak külön megmutatom az egyik kedvenc képem, amit a hónapban feltöltöttem. Kis cukiság, még kommunikált is picit az ablakon keresztül. :)




Babatémában készült egy bejelentő kép, nagyon snassz, cipős, dátumos, de szerintem cuki. :) Mutattam egy 12 hetes pocakfotót és egy esti naplótöltögetős eperevéses pillanatba is beleshettetek.





Kevesebbet, mint az előző hónap során, de néhány virágot is fotóztam. Áprilisban leginkább az egy nagy fejjel rendelkező tulipánok varázsoltak el, májusban viszont sokkal jobban szerettem a sok apró, tányéros vagy sűrűn nőtt kis növényeket.




Viszonylag sok természetfotót készítettem, részben a Duna mentén, részben pedig az elképesztő naplementékről. A hidas képen egy gramm filter nincs, brutál kék volt aznap az ég.





Végül néhány cuki családi pillanat következzen, amik ha nem is a legjobb fotóim, de a jelentésüket imádom. Cicc sajnos itt hagyott minket 2 napra most is, ahogy ez már jó párszor előfordult. Szeretek ilyenkor riogatni és szingliként jellemezni magam, és nagyon jókat szoktam kuncogni a reakcióitokon. Bocsi érte. :D Természetesen ilyenről sosincs szó, csak munka miatt utazgat kedvenc férjem, ami persze, nehéz, de van haszna is, mert mindig hoz némi itthon nem kapható kozmetikumot, csokit, stb. Meg amúgy imádom az ilyenkor este elkövetett egyórás telefonbeszélgetéseket, vagy chat-eléseket. Sátival őszintén szólva fogalmam sincs, hova mentünk a kép készültekor, de majdnem mindenhova jön velünk, szóval nem is meglepő, hogy nem tudom. A karácsonyi ajándékaim közt szerepelt Tóni, a hatalmas plüssmedve, ő pedig Ciccel kötött nagy barátságot mostanában. Hülyék vagyunk, na. :D Vlogoltam is egy rövidkét, ennek az eredményét hamarosan láthatjátok.




Ha még nem követtek Instán, de szeretnétek, IDE kattintva találjátok meg a profilomat. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)