Babavárás #23 – Az élet pocakkal



Fura dolog ez a növekvő has. Egy darabig csak várja az ember lánya, hogy látszódjon már. Aztán nézegeti a fejlődését, formáját, méretét, később már a mozgását is. Szerintem egy csodaszép dolog. Hallottam már olyat, aki szerint undorító, én már gyerekként is olyankor láttam a legszebbnek pl anyukámat, amikor valamelyik tesómat várta (4-en vannak, szóval van tapasztalatom ebben), de felnőtt fejjel is mindig elmosolyodok egy-egy kismama láttán. Szerintem csodaszép minden várandós nő alakja, imádom ahogy kinéz egy akármilyen alkaton lévő kerekedő pocak, legyen szó a kezdeti „éppen látszik” állapotról, vagy a végefelé tartó, „5 perccel hamarabb ér be a has, mint a nő a szobába” méretekről. Abba viszont sosem gondoltam bele, hogy a mézes-mázos, simogatom, rúgdos, mocorog, kidugja a lábát, megfordul, megsimizem és reagál-on túl mivel jár egy ekkora has. Pedig még csak 24 hetes vagyok, az érdemi növekedés bőven előttem van még.






Az első változás természetesen az öltözködésben mutatkozott meg. A nadrágjaim gyakorlatilag a 10. héttől kezdve nem jöttek rám, pedig nem híztam semmit, azóta sem. Nem is puffadásról volt szó, hiszen ugyanakkora volt reggeltől estig a hasam már az elején is, csak szépen fokozatosan növekedett hétről-hétre. Szóval én a 10. héttől kismamanadrágokat hordok, mert esélytelen lett volna már akkor is beletuszkolni magam bármi másba. Felül még tudtam hordani az addigi felsőimet, kb a 15. hét magasságáig a nagy részükkel nem volt probléma. Aztán először a rövidebbekből kezdett kilógni a hasam, aztán már a normális hosszúságúakból is. Most 3 olyan felsőm van, amit még hordok és nem kifejezetten kismama-póló. Az egyikből már picit kilógok alul, így ezt csak itthonra veszem fel, van egy gumis aljú, ami szűkös, de be tudom akasztani a hasam alá és így még ottmarad, meg 2 iszonyú hosszú, amiket a szél már felkap, de normális időben még éppen nem lóg ki a nadrágok bandázs része. Szerencsére a nyári ruháimban bőven jól elvagyok, mert mindig is a mellen feszes, alatta bő fazonokat részesítettem előnyben. Valamelyik ruhám kismama-ruha is, de mivel a szabása hasonló a többihez képest, pocak nélkül is hordtam már tavaly is. Mivel nem híztam, a bugyijaimmal nincs gond, letolom has alá és tökéletes mindegyik. Összesen kettő kismamabugyit vettem, csak az egyberuhák miatt, mert ezek jobban megtartják a pocakomat és szebben mutatok így bennük. A melltartókkal már vannak problémáim, főleg, hogy egyébként is az E és F kosarasok táborát erősítettem. Épp annyit nőttem arrafelé, hogy az eddigiek már furán állnak és kicsit szorítanak, viszont nagyobb kosárméretet sehol sem találok. Eddig a Bonprix kínálatának legnagyobb kosarai jók voltak, máshol nem volt semmi. Most már azok is szorítanak, szóval maradt a folyamatos igazgatás, mint megoldás. Nagyon remélem, a tejbelövellés már nem fog jelentősen emelni a méreteken, mert lassan ott tartok, hogy varratni kell majd a fehérneműimet. Btw: nem bánnám, ha a szoptatással kicsit csökkenne az eredeti méret, mert ha jól is néz ki, tud kényelmetlen lenni a dolog…


A ruhatáramon kívül a tisztálkodási szokásaim is jelentősen megváltoztak a hasam mérete miatt. Egyrészt az ülőfürdő nem javasolt, szóval átszoktattam magam a zuhanyzásra. Ami még nem is lenne gond, ha elérném mindenemet. De pl a talpamat megmosni egy kabaré, márpedig muszáj, mert imádok mezítláb mászkálni. A szőrtelenítés tök kényelmes, amíg a hónaljam környékén matatok, sőt, a térdemet és a combomat is elérem. A lábszárammal már vannak problémáim, gyanítom, hamarosan Ciccre fog hárulni ez a feladat. Ilyen szempontból szerencsésen jön ki, hogy lassan ősz lesz és nem kell heti 2x nekiesni, élvezem majd a hosszúnadrágok áldásos takaró-képességét. Azért doki előtt majd igyekszem nekiesni, vagy a férjemet berángatni a fürdőbe magammal. :D A hasam alatt elhelyezkedő terület (de szépen körülírtam) szőrtelenítése a legviccesebb, mert bár elérni elérem, de konkrétan a sötétben tapogatózok. Szerencsére még nem vágtam meg magam egyszer sem, remélem nem is fogok eszközölni valami házi-gátmetszést valamelyik alkalommal. :D A szőrtelenítés mellett a másik kedvencem a lábfejem ápolása. Mind a sarokreszelés, mind a krémezés egy félórás hadműveletnek számít, miközben normális esetben az egyik 3, a másik meg max fél percet szokott igénybe venni. A körömvágást már meg sem kell említenem szerintem, gyanítom, idővel ez is Ciccre hárul majd. Szegénykém. <3


Mivel semmilyen extra tünetem nincs, sosem voltam rosszul, és most sem érzem, hogy bármim le akarna szakadni, vagy hogy pingvinként rónám az utcákat, sokszor kicsit meg is feledkezek az állapotomról és a méreteimről. Ezáltal csóró gyerekkel folyamatosan nekimegyek valaminek. Néha a konyhapulthoz sikerül túl közel állni, néha meg fogmosás közben jön túl közel a mosdó. Nem, nem én állok közel, a mosdó jön nekem. :D A férjemet megölelni is kész kabaré, még szinte homályosan látom a  távolság miatt, de már összeér a hasunk. :D Szerencsére még fekve oda tudok bújni, így nem csak távolról nézegetjük egymást, de azért kezd hiányozni egy igazi szoros ölelés, álló helyzetben. Más ágyban végzett tevékenységeinkbe egyelőre nem zavar be, de hamarosan kreatívabbnak kell lennünk, azt hiszem. 😊


Az is poén, ahogy az emberek megbámulnak. Nem is hibáztatom őket, én is mindig megfordulok a kismamák után, még most is, hogy hasonlóan nézünk ki. De tömegisznyosként kifejezetten hülyén érzem magam, hogy gyakorlatilg akárhol sétálok, legyen szó a Tesco előteréről, az utcáról, vagy akár a labor várójáról, mindenhol végigmér mindenki. Főleg a nők, de alapvetően mindenki. A legviccesebb egyébként a nőgyógyász rendelőjének várója, ahol úgy megnéz mindenki mindenkit, mintha nem is terhesgondozásra járnánk. :D Nem tudom, mire számítunk ott, mi nők, de mindig meglepő, hogy mennyi pocak gyűlik össze hirtelen egy helyen… 😊


folyt. köv.

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Marks&spencer-be találkoztam G kosárral. Illetve ha nem problémás akkor turikban lehet találni igazán nagyokat. Szintén babát várok, és én ott tervezek melltartót venni, mert a méretváltozás miatt nem vagyok hajlandó kiadni érte rengeteg pénzt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, bár én sem szeretnék magamra vagyonokat költeni, inkább veszek abból a pénzből pár csomag pelust pl. :) Egyelőre jó a Bonprix F kosár, abban meg nagyon reménykedek, hogy a szülés után nem fogok már jelentősen növekedni mellben, mert ha igen, akkor nem tudom, mi lesz. :/

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)