Instanéző #22

Nem gondoltam volna, hogy éppen az ehavi Instás bejegyzéssel fogok viszonylag időben elkészülni, de ha már így alakult, akkor kihasználom a helyzetet és gondoltam, összedobom, amíg még van rá időm és energiám. A november nem volt túl aktív, ami a képeket illeti, ehhez képest decemberben már most több képem van fent, mint ahány nap eltelt eddig a hónapból. No de ne szaladjunk ennyire előre, nézzük inkább a novemberi fotókat. :)




Ami a kajákat illeti, most is szívesen készítettem és fotóztam is őket. Bár fáradékonyabb vagyok, nehéz a pocakom, így egyre kevesebb a bonyolult recept, legyen szó édességről vagy normális fogásokról, azért nem lustálkodtam a konyhát illetően novemberben sem. :) Édesség gyanánt sütöttem nutellás kiflit, ami tök jó volt desszertre és reggelinek is, de vettünk limitált, karácsonyi Rittersportokat (az egyik még érintetlen, nem is értem :O),  illetve dupla krémes Oreot is ettem egyik este. Nagyon szeretem a tavaszi és a nyári gyümiket is, de az igazán nagy kedvencem, a kaki/sharonfruit/datolyaszilva/még hatmillió néven futó finomság, ami kiwivel vegyítve is isteni. :)




November volt Márton nap, amire mi minden évben kacsát eszünk, a liba egyikőnknek sem a kedvence. :) Idén itthon készítettük el, együtt, és isteni lett mind a kacsa, mind a köretek. :) Volt egy kis romantikus, gyertyafényes vacsink is, ezúttal rendelt kajával, megünnepelvén a házvásárlásos, banki herce-hurcás időszak lezárulását. Ahogy gyümi, úgy zöldség fronton is feltámadásomat élem, mert bár az utóbbi 2-3 hónapban inkább az édes reggelik felé húzott a szívem (vagy inkább a gyomrom), de mostanában visszatért a kedvem a szendvics+zöldség kombóhoz. :)





A pocakom brutál méreteket öltött így a terhesség végére, már ha keresem, sem találom a lábfejem, és el sem érem a térdem alatti területét a testemnek. :D Szóval eljutottunk oda, hogy a férjem nélkül utcára sem tudok lépni, mert sem zoknit, sem cipőt nem tudok venni egyedül. Vicces egyébként, nem is élem meg tragédiaként, meg amúgy sem nagyon mernék elindulni egyedül már sehova, de mondjuk az elég gáz, amikor egy futárhoz sem tudok kimenni, hiszen 10 centi hóban talán mégsem kéne mezítláb vagy papucsban... :D




Novemberben sikerült egy-két szép természetfotót készítenem, vagy legalábbis olyasmit. Anyukám asztalán találtam a virágokat, a kert végében a naplementéket, a párás ablak pedig egy NST-re utazás alkalmával tetszett meg annyira, hogy megörökítsem.




Részt vettem egy 7 napos fekete-fehér kihívásban is, ami végül nálam csak 6 kép formájában jelent  meg. Őszintén szólva, annyira szeretem a színeket, hogy már az első nap nehéz volt kiválasztanom egy képet, amin nem élénkítő, hanem színelvonó filtert használok,  és valahogy a 6. nap után már semmi témát nem találtam, amit el tudtam volna képzelni színek nélkül.




Lizára várva még novemberben is vettünk 1-2 dolgot, de már inkább csak cukiságokat, a hasznos dolgokkal rég megvagyunk. :) Nagyon megszerettem a Rossmann-ban kapható borzlányos cuccokat, így ebből a kollekcióból a meggymagos párnás plüss kivételével mindent megvettünk. Az sem kizárt, de ha nem lesz hasfájós a kisasszony, akkor feleslegesnek érzem. Még 2-3 hónappal ezelőtt rendeltem Ebay-ről a sötétítő függöny megfogására alkalmas majmokat, már rég letettem róluk, mire ideértek, de megérte várni rájuk, nagyon cukik, és tök jól beleillenek az állatos dekorációval megálmodott gyerekszobába. :) Hogy legyen egy kis DIY díszítés a zenélő forgón kívül is, hímeztem egy babás képet is, ami majd Elizabet ágya fölött kap helyet. Még szeretném kiegészíteni a születési paramétereivel, azért nem került fel a falra eddig. :) Készítettünk néhány pocakos fotót is Ciccel, ennek a menetéről hamarosan olvashattok is egy babavárós bejegyzés keretein belül.





Természetesen a baba mellett a karácsonyt is nagyon várom idén is, így amit tudtam, novemberben megcsináltam ezzel kapcsolatban. Már áll a karácsonyfánk is, jó színesre és fényesre dekoráltam, hogy egy pár hetes kislány számára is élvezhető legyen. Ha sokat nem is fog belőle megérteni, de bízom benne, hogy a sok szín majd tetszik neki. :) Erről képet még nem mutattam, a házi készítésű kandallónkról viszont igen. Nem kevés munka volt vele, főleg a téglázással, amit nem tapétával, hanem egyenként kivágott kis téglalapokkal oldottunk meg, de szerintem megérte a befektetett munkát, nekem nagyon tetszik. Itt kapott helyet a legtöbb karácsonyi dekorációnk, és az adventi naptáraink is.




 A végére maradt néhány random kép, ahogy mindig. Készült egy szelfi, egy ágyban kávézós és egy időjárásjelzős kép is, illetve az utolsó banki ügyintézésre való bekészülésemet is megmutattam nektek.




Ez volt tehát a november, és bár az előző posztot is így fejeztem be, most már biztosan állíthatom, hogy a decemberi képek között bizony szerepelni fog Liza is, hiszen ha magától nem is indul el pár napon belül, akkor is ki kell jönnie nagyon hamar a pocakból. :)


Ha még nem követtek Instán, de szeretnétek, illetve elsők közt szeretnétek majd értesülni a kiscsajszi érkezéséről, akkor IDE kattintva megtaláltok.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)